Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2016 23:33 - Обичавм те татко
Автор: melin Категория: Поезия   
Прочетен: 844 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 22.10.2016 18:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На татко

Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".
Не помня кога за последно погалих с ръка
косите ти бели, със мъдрост обкичени...
...Не зная дали съм добра дъщеря.
Но помня как босичка тичах във парка -
усмихнато гледаше мойта игра.
Мечтаеше с мен - макар да бях малка
ти беше до мен и в смеха, и в плача.
И помня, когато през сълзи премигвах
как нежно поглеждаше в мойте очи.
Във твойта прегръдка утеха намирах,
заспивах щастлива - без страх, без сълзи.
Ти дал си ми много - не искаше нищо,
мечтаеше само да стана Човек.
И знам, че понякога плакал си скришно
за моите болки - и търсел си лек.
Научи ме всички до мен да обичам,
научи ме силна да бъда - дори
когато душата на болка обричам
да не показвам на никого мойте сълзи.
Незная дали добра дъщеря съм,
незная дали се превърнах в Човек,
но знам, че съм още дете във душата
и искам във парка да тичам със теб.
Не помня кога за последно ти казах: "Обичам те".
Не помня кога за последно погалих с ръка
косите ти бели, със мъдрост обкичени...
Обичам те татко дори и когато ,,,,,,,,,,,,,,,,,
вече те няма...






Гласувай:
5



Предишен постинг

1. donchevav - Залисани в грижите и тревогите на ...
15.10.2016 21:45
Залисани в грижите и тревогите на деня, често забравяме да кажем "Обичам те!" на своите най-близки хора. Но никога не е късно. Обичта и синовната благодарност минават граници и пространства и достигат до скъпите ни починали родители там, където са сега. Да е светло на душата на твоя татко!
Поздрави, Мелин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: melin
Категория: Поезия
Прочетен: 104375
Постинги: 93
Коментари: 76
Гласове: 328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол